Zlyhkrt4 Slm arkadaşlar ben 10 haftalik hamileyim ama arada sarı akıntım oluyor.Tahlil yaptık ama kanda idrarda enfeksiyon çıkmadı bu sekildr olanlar oldumu ? Korkuyorum açıkçası böyle bel agrım da oluyor arada.?
pyrzmom Zlyhkrt4 bnmde vardı dün gittim doktora canım acık krem gibi yogun bir akıntıydı enfeksiyon dedi doktor fitil yazdı agrım yoktu birde
Zlyhkrt4 Ben yine gidicem 14 de inşaallah bir şey olmaz bebeğime o zamana kadar. Sized3 çok geçmiş olsun .