Eda3535 ben e bebek 180e aldim sanirim ilk oglumda ama giris cikis icin fermuarli bolmesi yok o zaman bilmedigimden almistim😏 oğlumun kendi yatağı olduğu için çok kullanma gereği duymadim ama göz önünde bulundurun bence 😊sadece park yataği kullancaksaniz asansorlu olanlari varmis tercih edebilirsiniz😊