Fasulyem_1 canım gebeliği öğrendiğinde gidip takibe baslaman gerekiyor. İlk gidisinde kilo ölçümü kan ve idrar tahlili yapılıyor. Daha sonra 18-20 hafta arasında tekrar çağırıyorlar tekrar idrar ve kan tahlili isteniyor bu önemli. Çünkü böbrek fonksiyonlarına bakılıyor. Ayrıca ilk doz tetanoz aşın yapılıyor. 1 ay sonrasında tekrar gidiyorsun 2. Doz tetanoz aşın yapılıyor. Bu aşılar da önemli çünkü doğum sırasında herhangi bir tetanoz riskine karşı koruma sağlıyor. 30 haftada tekrar idrar ve kan tahlili oluyor. Bana verilen takip dosyasında bu şekilde yazıyor. 2. Doz tetanozdan 6 ay sonra istersen 3. Dozu yaptiriyorsun. Onu da yaptirirsan 5 yıl koruma sağlıyor