Marayy canım ben levetiron 25 Mg kullanıyordum bebek istediğimiz için doktorum 50 mg ye çıkardı bi süre kullandım ilaç fazla geldiği için değerimi 0,01 düşürmüştü doktor ilacı kesti bir ay sonra kontrole gel dedi ben 20 gün dayana bildim sonra ulturasyon için gün verdi hamilelik var mi diye sordu bilmiyorum yok galiba dedim her ay hayal kuraklığına uğradığım için daha sonra doktor almış beta da orada hamile olduğumu öğrendim doktor da uşturasyon çekmedi benim haşimatom var canım