Merhaba kızlar🌸 Geçtiğimiz cumartesi işe gitmek için durakta otobüs bekliyodum hareketsiz haldeydim. Birden gözüme perde indi bayılmışım. Yüz üstü düştüğümü hatırlıyorum. Ayıldığımda sağolsun etraftakiler beni kaldırmışlar ağzımdan yüzümden kanlar boşalıyodu. Dudağım patlamış kimin umurunda tek düşüncem kızımdı.. hemen doktorumu aradım ağlamaktan konusamadım o an. Doktorum ağrın var mı dedi yok dedim hiç yoktu gerçekten. Kanaman var mı dedi yok dedim. Sakin ol kanaman ağrın yoksa korkma dedi. Eve git güzelce üzerini değiştir yanıma gel bakalım dedi. Eşim haftasonu çalışmıyor. Hemen aradım düştüğüm yerde gelip beni aldı eve gittik Üstüm başım çamur.. hemen üzerimi değiştik doktoruma gittik çok şükür kızım iyiydi. Üzerinden bir hafta geçti. İçim içimi yiyor ya sonrasında kızıma bişey olduysa? Şuan işyerinde duramıyorum. Çıkıp tekrar ultrasona girsem bir zarar verir mi bebeğime? Bu olayın yaşandığı günden birgün evvel de kontrolüm vardı yani cuma günü. Ertesi günü bu olay oldu üst üste ultrasona girdim. Bugün tekrar girsem bir zararı olur mu? Aksi halde de duramıyorum çok endişeliyim😢 En ufak bir ağrım yok ama korku işte anlayın beni