ebis
Kızlar merhaba dün kontrolumiz vardi çok şükür her şey yolundaa. 15+6 yiz Doktorum bacak vücut kafa boyutlarını olcerken dikkatimi çekti. Kafa 15+2 göğüs kısmı 15+5 bacaklar 15+4 dedi. Doktoruma o an sormaya cesaret edemedim nedense. Ve şimdi çok meraklardayim. Normal mi sizce böyle olması sizlerde de boylemiydii hatta resim ekliyorum ultrasonda da yazıyor