Hasrettt Merhaba hanımlar. Size bir sorum olucak. Acaba Gaziosmanpaşa Avrasya Hastanesinde Gülfem Şişmanoğluna gidip doğum yapanınız var mı? Memnun kaldınız mı ?
YBsyn Hasrettt merhaba ben ılk 2 ay kontrollerıme gıttım gulfem hanıma. Isınde ıyı oldugunu dusunuyorum ama bana ıletısım anlamında bıraz soguk geldı o sebeple bıraktım. Dogum konusunda ıyıdır dıye dusunuyorm bılgılı bır doktordu
Hasrettt YBsyn bende gittim kendisine ama bana soğuk gelmedi herşeyi ben sormadan açıkladı anlattı ama doğum konusunda normali mi destekliyo bilmiyorum biraz da ona göre devam etmek istiyorum
YBsyn Hasrettt ozaman bıras daha devam edıp tanıyın dogum konusunda ıyıce ☺️ Belkı onda dogum yapan bırı burayada yazar ☺️
YBsyn Hasrettt sımdı taksım acıbademde ebru dıkensoy “a gidiyorum. Avrasya hem daha uygun hemde evıme yakındı ama dedıgım gıbı cok ıyı ıletısım kuramayınca mecbur bıraktım