Sevimed
Arkadaşlar size birşey danışmak istiyorum. Ben 33+5 günlük gebeyim. İki gündür şiddetli diş ağrım var. Diş hekimi ile görüştüm. O da baktı dışardan görünürde iltihap yok dedi. Sadece o dişe baskı yapan dolguların yüksekliğini aldı ki o dişe vurup ağrı yapmasın. Eğer
Geçmezse gel açıp bakmamız lazım dedi çünkü ağrıyan dişim dolgulu dişim.Başına böyle birşey gelen var mı ağrınızı nasıl hafiflettiniz. Gece ağrıdan uyuyamadım