damlanne ben şu an 14 haftalığım. Eğer uyumadan önce çok su tüketmiyorsanız çıkmamanız normal. Bebek büyüdükçe kese karnın üstüne doğru kalkıyor ve ilk haftalardakı gibi sık idarara çıkma azalıyor. Ama senin şimdiki haftalarında sık çıkman gerekir. Tabi suyu çok tüketiyorsan. Ben şimdiki durumumda bile suyu çok içtiğimde gece kaç kere kalkıyorum, ama iki gündür normal su içmiyorum diye sabaha kadar rahat uyuyum