SuleDoruk aslında çok haklısın ama biz kadınlar yinede bizim ortak kazancımız deyip kıyamıyoruz. Ve yine biz uğraşıyoruz
Kadın olsun da özelmiş çok pahalı imiş eşim için farketmiyor. Ama ben Aynı tedaviyi devlette yapıyor deyip parayı özele vereceğime Çocuklarıma harcarım diyorum. Erkekler de bu halimize alışıyor İşte biz kadınlar ordan kaybediyoruz