Gizemkara21
Ben şimdiye kadar Hangi dalda olursa olsun hep erkek tercih etmisimdir bir kere kadın Dr da ağzı yanınca insanın gitmek istemiyor artık
Ama eşlerimiz bu konuda daha hassas,kıskanç olabiliyorlar
Empati kurarsak haklılar aslında eşimin sperm problemi olduğu sıralar Dr eliyle muayene ediyordu esimi,erkekti tabii,bayan bir Dr un eliyle muayene etmesi kiskandirirdi beni açıkçası 😀
Bir kere beraber gidelim,eğer yine istemezsen bayan Dr a devam edelim dersin
Tecrubeli,iyi bir Dr eşinizin ilk muayenede ikna olmasini,güvenmesini sağlayacaktır bence 👍