Pamukeller Kızlar saglık ocağına gebelik girişimiz yapıldıktan sonra gerekli vitaminleri folik asit mesela onlar ordan ücretsiz veriyormuş. Bu doğru mu? Bi arkadaş gebeliğim boyunca kullandığım bütün vitaminleri saglık ocağı verdi dedi hiç para vermedim dedi. Devlet onlara gönderiyor onlarda sana vermek zorunda dedi. Böyle alan var mı ? Bi folik asit 45 tl biz ona para veriyoruz . Kız bedava alıyormuş. Bi sormak istedim
Lavin_26gul Pamukeller ilk defa duydum ben ilaçlarımı sağlık ocağında yazdırıyodum sonra gidip alıyodum
Terspektif Pamukeller folik asiti bilmiyorum ama ben en son Demir ilacıyla magnezyum yazdırmaya gittiğimde doktor bana demir ilacını ücretsiz verdi. Birdahaki gidişime vitamin de isteyeyim bari 😂🤣
Deletedmom0041 Pamukeller D vitamini ve kan ilacıni veriyor. Aylık gebe takibine gitmeniz gerekli. Zamanı gelince tetanos aşısı da sağlık ocağında yapılıyor
begumseker Pamukeller bi tek d vitaminini verdiler bana sağlık ocağından ücretsiz. İlaçları zaten doktorum yazıyor onlar da genelde karşılanmıyor vitamin türü şeyler olduğundan.
Erenimo Pamukeller bi tek d vitamini veriyor damla olan. Başkada bisey vermiyor. Kan ilacını bitince yazdiriyorum. Vitamini zaten kendi paramla aliyorum
Pamukeller Erenimo iste bana dedi ki folik asit ve elevit decavit bunları hep saflık ocağı vermiş ona
Aysegnl51 Pamukeller doğru bana da ücretsiz verdi.hepsini ama.ben folik asitini ozeldeki doktorun dediğini aldm cok faydasini gördüm.
defne55 Pamukeller vitamin özel olan bi ilaç onu kendi paranla alıyorsun demir ilacını yazdırıp alıyorsun sağlık ocagi ücretsiz olarak sadece d vitamini damla veriyor okadar
Esuyum38 Pamukeller folik asit olarak ne kullanıyorsunuz ben folbiol kullanmıştım fiyatı baya uygundu d vitamini sadece ücretsiz olarak verdiler
Siracin_annesi Pamukeller folik asit değilde decavit ve devit3 vermişti sağlıkocagı bana. Aile hekiminizin yanındakı hemşire hem sizin kontrollerınızı yapıyor. Boy kilo tansıyon,bebegın kalp atışı vs. takıbıne bakıyor. Hemde vitaminleri veriyor. Hemşireden isteyin
YagmurOzcan Evet ücretsiz veriyorlar zaten takibinizide yapıyor olmalılar , o zaman sormadan vermeliler hatta en son kan ilacını bile vermeye başladılar diye biliyorum
Seda_123 Pamukeller özele gidiyorum kan ilacım bitmişti vegaferon kullanıyordum aile hekimimde yazmama gerek yok ücretsiz veriyoruz biz onu dedi 2 kutu verdi😊 Ama folik asiti ücretsiz vermedi bana eczaneden aldım belirli bi ücret ödedim
Adige09 Devletin saglik ocağından verdigi Folik Asiti hic onermem cunku bir gebenin gunde ortalama 400mg folik asit alması gerekirken devletin verdiği ilacta 0.5 mg dı. 69 tl ye kıyıp demir ve folik asit bileşenli iyot magnezyum. Karisik SiDeFer almaya basladim 2 aydir kullaniyorum.