07.03.2018 de doktor kontrolüm vardı 40 haftalık olmuştuk zaten ama ne bir sancım ne de açılmam vardı oğlumun kilosu bizi ve doktorumuzu tedirgin etmişti bizde daha fazla risk almamak için ertesi gün sezeryan için anlaştık evimize geri dönüp hazırlıklarımızı tamamladık sabah oğlumuza kavuşmanın heyecanıyla tabi elimiz ayagımız birbirine girmişti 🙊gece 2 de bende şiddetli bir şekilde agrılarım başladı sancılar ara ara ama sık sık devam etti sabahı zor ettim 7:30 hastaneye geldik doktoruma durumu anlattım hemen alttan muayene yaptı 5 cm açılmam olmuştu ebe ve doktorumuz normal doğum için kilodan başka sıkıntı yoktu aslında bende kabul ettim bir çırpıda kurtulurum belki diye suni sancı vermeye başladılar bana saat 13:00 kadar suni sancıyla kıvrandım artık ne dayanacak gücüm kalmıştı nede ıkınmaya taakatim kafasıda yerleşmemişti bir türlü hemen sezeryana aldılar 13.56 da oğluma kavuştum 4.300 gr kilodan dolayı zaten normal doğum beni baya zorlcaktı az koca kafalı benim oğlum oyüzden kafasını yerleştirememiş 🙈 sezeryan Mı normalmi ben ikisininde acısını yaşadım hiçbiride kolay değil tabi ama oğlunu kucagına verdikleri anı hiçbişeye değişmem iki günlük anne olarak fazla duygusalım müthiş birşey delilik gibi 😍😍aklımı başımdan alan oğlum dünyamıza hoşgeldin 😘😘 allah herkese bir sancıda kurtarmayı nasip etsin Allahıma binlerce şükür.. mersinde ortadoğu hastanesinde dilek hocam sayesinde herşey mükemmeldi iyikilerimden biri daha 😍😍