Lamelif Ben 4 yıl önce tiroid ameliyatı geçirdim 1 ay önce baktırmıştım tsh 1,12 di 150 mg kullanıyorum yarın tekrar baktıracam. Siz kaç doz kullanıyorsunuz
Mrvt Lamelifbenimde hipotroidim var tsh 9 du ilaç kullandım şimdi 3 çok şükür ama hala hamile kalamıyorum 4 ay oldu
Basak24 Bende tiroid ameliyatı geçirdim fakat ilaç kullanmam gerekmedi. Şimdi 8+3 deyim ama henüz tsh degerime baktırmadım
Lamelif Basak24 nasıl canım niye baktırmıyorsun belli ki tiroidinin tamamı alınmamış ama hamilelikte tsh çok değişiyor ve ilaca ihtiyaç duyuyorsun. En yakın zamanda baktır bence
Lamelif Mrvt canım sürekli kontrol ettir onu tsh 1-2 arası normal ilaçla düşüyor zaten. Hamile kalmamanın ondan kaynaklandığını düşünüyorum ki 4 ay çok yeni daha en az 1 yıl denemek lazım ama acele ediyorsanız Kadın Doğum doktoruna git tahlillerini muayeni yapıl Tabi eşinde sperm tahlili yapılsın
mrs Lamelif hayır yapmadım afedersiniz ama cok fazlaca akıntım var evde ovalasyon testim var fazladan denemek istedim akıntı oldugunda yumurtlama oldugu için denedim sonuç çıkınca şaşırdım ikinci kez yumurtlama mı diye
Mrvt Lamelif anladım canım çok teşekkür ederim kontrole gittim bişey yok dedi bekleyeceğiz inşallah 😇