Dua_mucizem 10+4den selam kızlar hafif kasik agirsi devam mide bulantilarimda sabah lai var gün içinde bulanıyor ama kusma yok çok şükür ins sağlıkla ilerleriz
Elifeminask Kardelenyigit canim kan vereceksin hepatit a hepatit b kizamik kizamkcik kanindaki antikolara bakilacak ve ona gore asi vurulcak
Ozbur Elifeminask benim bunlardan bilgim yok sadece tetanoz aşısı vurunucam diye biliyorum bir hafta sonra kontrolüm var belki doktor o zaman söyler ama nedir bu tahliller bilgi verir misiniz?
Mervekara95 10+5 ✋🏻 Hastanede yatıyoruz bulantı kusmadan😢 Yaşam kalitem 0 kızlar. Çok halsiz kaldım artık😟 Bugünüme şükür Rabbim yavrularımızı korusun 🙏🏻
Elifeminask Mervekara95 gecms olsn seni cok iyi anliyorm ben oturup agladm saatlerce resmen hayttan sogudum
Vava Kardelenyigit bilemedim. Hayirlisi bakalim eşim erkek istyo evin tek oglu babasida vefat etmiş bende biraz erkek istemeye başladim ama hayirlisi diyo tabikide💖
Elifeminask Ozbur gebelik rutinleri rubella kizamk kizamikcik hepatit a hepatit b vede idrar veriyorsunuz ben bu gun tamamni yaptrdm
Ozbur Kardelenyigit sezaryen olduysanız normal doğum yaptırmazlar. Bende açık kist ameliyatı oldum o yüzden bende normal yapamazmışım
Kardelenyigit Ozbur rahimle ilgili sorun yoksa ben olabilir diye biliyordum ama emin olamıyorum yarın sorucam doktoruma
Kardelenyigit Ozbur dediğim gibi doktorum Benim gibi sezaryen sonrası normal doğum olabilir dedi😊eğer rahmine dokunulmamışsa normal doğum olabilir ki seninde rahminde bi operasyon olmamış o yüzden normal doğum olabilir dedi