Kardelenyigit Seymaucan 2 gündür kendimi çok iyi hissediyorum çok şüküürr🙏🏻Ufak kasık ağrılarım oluyor Uyku halsizlik bulantı kalmadı böylede devam eder umarım Yarın 10+1de randevum var bakalım neler dicek doktor
Vava Seymaucan benn 🐣🐣 kizlar ya sizde ne belirtiler var bebeginizin cinsiyetini tahmin ediyomusunz 😇 ben surekli ruya goruyom bi kiz bi erkek cikiyo 😂
masalsii Seymaucan dün kontroldeydik 10+4 olduk haftaya çarşamba ikili teste cagirdi doktorumuz ☺️ Arada mide bulantısı bel kasık ağrıları şeklinde devam ediyoruz çok şişlik var üzerimde ama tartıldım 1 kilo almısım sadece 🤷🏼♀️
Elifeminask Seymaucan benim 11 haziran gorunuyor umarim hayirla degisir ben ikizler burcuna tahammul edemem❤❤😂
Kardelenyigit Seymaucan 27 Mayıs olarak görünüyor ama tahminen Haziran başınada sarkabilir diye düşünüyorum 😊normal doğumu çok istiyorum çünkü bi dış gebelik geçirdim ve sezaryen ameliyat oldum zorluğunu biliyorum
Ozbur Kardelenyigit sezaryen olduysanız normal doğum yaptırmazlar. Bende açık kist ameliyatı oldum o yüzden bende normal yapamazmışım
Kardelenyigit Seymaucan sen nasıl bi doğum istiyosun 😊cinsiyetle ilgili ufakta olsa bi tahminde bulunuldu mu
Kardelenyigit Vava ben ilk haftalarda kız diyodum sonra birden erkek gibi hissetmeye başladım tuhaf şekilde 😂
Seymaucan Vava Ben nedense hep erkek hissediyorum başından beri ne kadar doğru bilmiyorum ama sol kasık ağrıyorsa erkek diyorlar böyle bir şey var mı?
Vava Kardelenyigit bilemedim. Hayirlisi bakalim eşim erkek istyo evin tek oglu babasida vefat etmiş bende biraz erkek istemeye başladim ama hayirlisi diyo tabikide💖
Kardelenyigit Seymaucan yarın doktorda bi tahmin isticem eşim o kadar sabırsız ki özel olduğu için bi ihtimal tahminde bulunabilir belki cinsiyette
Kardelenyigit Seymaucan çok erken tabi ki ama işte bi ihtimalli verir diye umut ediyorum 😂tecrübeli doktorlardan erkende olsa az çok bir şeyler diyen oluyormul ama bilemiyorum yarın ultrason kağıdına görede bi fikir alırım burdan