1998_22 Faray doktor bişey demedi bende yeni fark ettim açıkcası anormal olsa söylerdi heralde ben bi sizlere sormak istedim Kasım sonunda kontrolüm var ozamn sorucam
Semiha89 1998_22 benimde kesem bunun gibi benimde kafama takıldı benim 6+4 ama dr genel olarak sıkıntı yok dedi bana
Faray 1998_22 sıkıntı olsa söylerdi tabiki, bazen ultrasonu tutuş şekline göre farklı görüntüler yakalanabiliyor. Farketmişsindir sende doğru görüntüyü yakalamak için bayağı oynatır bastırırlar.
Dibeee Canım ben kızımda yuvarlaktır kese simdi benimkide ince uzun eskiler yuvarlak olursa kız ince uzun olursa erkek bebek derlermiş ne kadar dogru bilmiyorum ama cevre de 2 hamile var yuvarlak uzun erkek onlarınki benim doktorum da bişey demedi normal yanı her kese bir olcak diye bişey yok