Merhaba arkadaşlar ben 22haftalık hamileyım dün kahve rengı leke gördüm hastaneye gitk erken doğum tanısı konuldu progestan verdı doktor arada bır sancımda oluyor çok korkuyorum ben 2hamileliğimde bebeklerimi kaybettim birini 21 haftalık normal doğum dığerini 24 haftalık sezeryanda kaybettim erken doğum başlıyor başına boyle birşey gelen varmı veya ne yapmalıyım dua edin bana lütfen