tugbaaf Sevilay Hanım’a 5 ya da 6 kere gittim, tam hatırlamıyorum sayısını. Ama biraz frekans meselesi. Bana soguk geldi, ben ne kadar sıcaksam da.
“Suratsız, sessiz ve pek cok seyi görmezden geliyor“ diyen de var, cok seveni de var. Ben sevemedim. Siz kendiniz tecrübe edin bence. Bir de gebeliğimin yarısını gecmisken hastaneyle yaşadığı sorunlardan ötürü seni ssvd yaptıramam deyip kestirip atınca kendimi ortada kalmıs hissettim. Cok agladım. Sonra durumu değişmiş sanırım ama ben bir daha o tavrından ötürü gitmedim kendisine. Bir de mesela tahlilleri yaptırmayı önermiyor, şeker, taram vs. D vitamininden baska vitamin vermiyor gerekli olsa da. Ben uyum sağlayamadım