Kan testimde demir baglama kapasitesi yuksek cikmis sonuc 450 normal degerlerde en fazla 370 olmaso gerekiyormus. Sonuclari pazartesi gunu doktoruma gostericem bunun yuksek olmasi ne demek bilen var mi acaba ? Doktor demir hapi vermisti daha bi kac gun oldu kullanmaya baslayali bu hafta sonlari onlari kullanmaya devam etmeli miyim bi bilgisi olan var mi? Hepinize teşekkürler