Melteulu96_
Arkadaşlar merhaba 24+6dayım. Göbek deliğimde batma ve ağrıyla genel cerrahiye gittim. Küçük bir göbek fıtığımın olduğunu ama yapılabilecek bir şeyin şuan için olmadığını söyledi. Gebelikte göbek fıtığı olan ve derdine çare bulabilen var mı?