rukiye-02 kuzum bende ilk doğumu spinal sezeryan ile yaptım 3 gün boyunca baş ve boyun ağrısı çektim hatta boynumun ağrısından tam uzanıp uyuyamadım 3 gün boyunca... bol bol kahve tüketmeni tavsiye ediyorlar genelde ama 3 gün sonunda normal hayata dönüyorsun azıcık sabır