Fdle dikkat et derim bende o dönemler de memleketteydim. Trakyalıyım bu arada. Annemler, kayinvalidemler çok üstüme düşerlerdi. 3 günde kocaman bir karpuzu kendim bitirirdim ve onun yanında şerbetli tatlılar farklı meyveler tüketirdim. Çok fazla yememden çıktı kesinlikle ve doyma hissimi yitirmiştim sanki. Yemekten kalktığım gibi başlıyordum yemeye. Bende ki rahatlık aileden gelen genetik bir şeker rahatsızlığı olmamasıydı sanırım. 2 de ablam var. Onların gebeliklerinde şeker çıkmamıştı. Sen yine de dikkat et canım en azından son haftan da sık ye, sağlıklı şeyler ye, bebeğin için ara öğünler yap. Dikkatli yemeni tavsiye ederim hem kendin için, hem de bebeğin için. Bebeğini düşün ve inşallah bir sonraki kontrolde güzel bir şekilde atlatırsın şeker yüklemesini hiçbir şeye gerek kalmaz.🙏 😊