Blackmom banada geçer dedi hamilelerin yüzde doksanında görülüyormuş bir ay sonra tekrar detaylı ultrasona giricem. Geçer desede insan ister istemez korkuyor moralim bozuldu onu duyunca şuana kadar hep baktılar hiç bir sıkıntısı yok gayet iyi saglıklı demişlerdi🙁 sizede geçmiş olsun inşallah iyi haberler alırız geçer saglıkla kucagımıza alırız bebeklerimizi🙏🏻