Recbey radyolojide yaptirdim. Cok memnun kaldim 2 saat bakti resmen. Herseyi detayli inceledi renkli siyah beyaz resimler cd ve dosya verdi. Zaten doktorunuz sonuclara bakip konusuyor siizinle o yuzden kendisi genel bilgiler verdi. Doktorum israrla perinatolojiye git dedi ama benim gittigim hastahanede 500tlydi gidemedim. Ben bunu 265e yaptirdim👍