Hazalk92 ben normal doğum yaptım, gece sancilarim baslamisti ilk dogumum olmasina ragmen bi cesaret bendekide😂sabaha kdr bekledim saat 7 gibi giris yaptim acilden. evden cikarken doktorumu aramistim zaten, oda hemen geldi.. Hemen catala aldilar acikligima baktilar 5 cm olmustu . Sonra bi kac form dolduruyosun, benmkileri esim halletmisti. Sanci odasinda bana suni sanci taktilar 7.40 gibi falandi. 8:05 de oglumu kucagima almistim bile. Korkma dogumdan. O cocuk ordan sonucta cikacak oyle degil mi? Korksanda korkmasanda😊 ve inan dogum anı bile o kadar guzel kii, sonradan hic bisey hatirlamiyorsun bile 🙂 🙂 ebelerin dediklerini uygularsan zorlanmazsin.