Eslina canım bence hemen bir hastaneye git geçenlerde akıntı dışında aynı şikayetlerim vardı doğum sürecin başlamış dedi o zaman 35 haftaliktim 37yi bekletmek için ilaç ve serumla durdurup ciğer geliştirici iğne vurdular bahsettiğin akıntıda enfeksiyona benziyo bence aksatmadan bi hemen git hiçbir şey yoksa bile tedbir alınmış olur