Kehlan tokluk olabilir mi acaba çünkü açlık için çok yüksek bir değer gebelik şekerinde açlık 95 i tokluk 140 ı geçmemesi gerekir vakit kaybetmeden dahiliyeye git ki diyet vs. Önlem almaya başla canım geçmiş olsun benim tokluk şekeri yüksekti 2 aydır diyetle kontrol altına aldım