Delal123 bizde 38+4 Canm bende artık gelsin istiyorum.her hafta çatı muayenesi açıklık muayenesi yapıyor doktorum ama tık yok.ne sancı ne açılma bende normal olsun istiyorum.ama suni sancı hiç istemiyorum ondan yavaştan artık sancılar açılmalar olsa fena olmazdı.