asimyagmur belli bir süreden sonra akıntıda kötü, enfeksiyon bebeğe de zarar verebiliyor bazı durumlarda. Benimde 25.haftalarda bu problemim vardı böbreğimde taş çıktı. Yakın zamanda doktora gidip idrar tahlili yaptırsan çok iyi olur, birşey çıkmasa bile için rahatlamış olur en azından 🙏