Aysetmbl
Kızlar dokuz haftalık hamileyim bebeğin etrafında kanama varmış başına böyle bişey gelip sağlıklı Doğum yapan var mı?
Meeerveunal
Benim de hamileliğimin başları Ramazana denk gelmişti Oruç tutuyodum zorlanmıyorum diye doktorum etrafında kanama gördü düzensiz su içip gün içinde susuz kaldığın için oluyo bırak orucu bol su iç dedi düzeldi şükür bi sıkıntı yok şimdi
tuuubaaa01
Benim öyleydi ilk iki ay progestan kullandım, şuan 31.haftadayız çok şükür
Tgckync
Benimde oyleydi ilk haftalar kanama bolgesi gorunuyodu cok şükür ki kendi kendine silindi suanda 32 haftaligim. Korkmayin sadece kendinize dikkat edin.
Hapyyli10
Benimde öyleydı hatta dışarıya cıkıyordu kanamalar canım keseyı bozmustu doktorlar düşer dediler hep ama prolotun depot iğneyle düzeldi çok şükür 15.haftaya gelebıldık
cankubra
Benimde öyleydi ayrıyetten kanamamda olmuştu progestan kullandım vajinal yoldan geçti şükür.