Gizemabc 213473nurdn zamani kisiden kisiye degisir. Ben 5.ayimdan beri karnima, popoma, ust bacagima duzenli olmasa da bebeyagi kullaniyorum. 33haftaligiz, simdilik catlak yok cok sukur
Berin 213473nurdn ben ikinci ayımdan itibaren sürekli vazelin kullandım karnıma. Şuan 31 haftalık hala çatlak yok inşallahta olmaz 🤗
Iremgokce 213473nurdn zamanı yok canı istiyorsa isteidği zaman çatır çutur çatlıyor ben kremlerin mucizevi etkisine inanmıyorum tamamen bünye meselesi..göğüslerim çok şişti hiç çatlak yok göbeğim küçük çatlamadı ama bacaklarımın arkası çatlak oldu hep yapıcak birşeyim yok 😒😑
Seda_123 213473nurdn Valla ne sürsen fayda etmez eğer çatlayacağı varsa çatlıyor bebek yağı nemlendirici kremler kullandım 3.aydan sonra 29 haftalığım 1 2 gündür fark ettim az bişey çatlamış yapacak bisey yok 🤷♀️Ama göğüslerimde büyüme oldu ama çatlak yok hiç bir sekilde
213473nurdn Gizemabc bacak ve popoda mı oluyor benim cildim kuru korkuyorum ıkı aya dogru gidiyorz kullanmya baslasam mı
Gizemabc 213473nurdn diz kapaginin arkasi bile catlayanlar oluyormus🤦🏽♀️ Zaten kis geldi, dustan sonra usenmezseniz boydan boy kremlenin iyi olur
Deletedmom0810 213473nurdn afedersin ama benim kalçamda, göğüslerimde ve belimde çok olmamak kaydıyla çatlaklar başladı daha 15+6’yız sürekli krem sürmeye çalışıyorum doktora gidince sorucam bi krem önerisi falan varsa alıp kullanırım 🙏🏻
begumseker 213473nurdn karnın için 4. Aydan itibaren krem kullanmaya başka demişti doktorum. Göğüs için bilmiyorum henüz bişey demedi 26. Haftadayım. Cildiniz kuruysa zaten nemlendirin bi zararını görmezsiniz