Genc_anne_adayi Kızlar 37+0. Buraya defalarca erken doğum riskimi hastanede yattigimi felan yazdm defalarca ultrasona girdin hatta en son 3 gün önce girdim kimse böyle bişey söylemedi.bugun başka bir doktora geldim doktor baya detaylı baktı ve bacak boyu 3 hafta geriden geliyor dedi doğumdan sonra çocuk doktoruna getirin dedi. Bende ne gelirse Rabbimden razıyım dedim. Sırf meraktan yazıyorum böyle bişey soylenipte sorun olan oldumu. Ben her türlü razym yavrum nasıl doğarsa doğsun ama insan merak ediyor yinede. Eşim 1.72 bende 1.65 felanım bu arada
kartanesi02 Genc_anne_adayi banada boyu biraz geriden geliyor dedi ama okadar geride değil son adet tarihine göre 4 gün kadar geride hem kilo hem boy 34+4 deyim ama çok telaş yaptırmadı doktorun bişey demedi mi önemli bişey yada değil diye
benim-kalbim-o Genc_anne_adayi Endişe edilecek bişey yok bizim bi akrabayada aynısı söylendi çocugu doğdu geçenlerde maşallah hiç bişeyi yok herşeyi gayet normal 52 cm doğdu buda yeni doğan bir bebek için normal yani.
Irem1317 Genc_anne_adayi benim bebeğiminde boyu kısa, 2 hafta geriden geliyor. 36+6 Dayız. Sağlıkla doğup büyüsünler inşallah 🤲🏻
Filiz_ Benim arkadaşa da aynısını söylediler hatta bundan dolayı 2 hafta doğuma kadar hastanede yatırdılar. Ama bi sıkıntı yaşamadı. Boş yere strese sokuyor bu doktorlar hamileleri 😡
Genc_anne_adayi Filiz_ yani ben dedim doktora aylardır düzenli kontrole geliyorum ilk kez siz söylediniz böyle bişey diye . Önceden soyleseleri de yapacak bişey yoktu dedi salak. Bidaha hayatta gitmem ona
Semooshh Kaç cm şuan? Boyu. Benim doktorum da küçük Bi bebek olucak dedi 36+6yım. Boyu 41cm miş. Normalde 46. 48 falan olması, lazım, herkes öyle diyor benim de kafam karıştı hepten.
Genc_anne_adayi Semooshh boy olarak söyleyemem diyor salak doktor kilosunu bari şöyle dedim tamam dedi sonra kendi de unuttu bana da unutturdu
Semooshh Genc_anne_adayi boyu ölçemiyosa söyleyemiyor sa neye göre korkuttu ki sizi ölçümler zaten birebir olmaz Hiçbizaman ozaman hiç, kafana takma Stres de yapma ozaman sırf strese sokmak için söylenmiş Bi laf bence
Filiz_ Benimki de fazla büyükmüş 35 haftayım 39 görünüyor. Takmıyorum kafama aynısını kızıma de demişlerdi 4,5 5 kiloluk bir bebek beklerken 3,5 kilo doğdu kuzum 🤭 ultrason yanıltıcı olabiliyor. Boş yere canınızı sikipta hamileliginizin son günlerinin kötü geçmesine izin vermeyin 🥰
Genc_anne_adayi Filiz_ banada hep ilerde haftası diyorlardı ilk kez bu doktor böyle bişey söyledi şaşrdm bende