Deletedmom1030 Hamiş anneler ben 20+2 haftalık hamileyim ben 5. Ayıma yeni mi giricem yoksa 5. Ayım mi biticek çok kafam karıştı bu hesaplama konusunda😊
Belindaa Kelebek7 Arkadaşım yanlış anlama lütfen de ne güzel biliyosun madem niye 2 dk sonra post açıyosun kaç aylık olduğunu öğrenmek için 🙆♀️🙈
NERDOGDU Beş bitmiş altıya girmişsiniz. Ama soranlara 5 diyceksiniz. Çünkü bitirdiğin sayılıyor gün aldığın değil.
Deletedmom1030 zelis63 internette 5 bitiyor yazıyor çevremdekilerde farklı farklı söylüyorlar kafam karıştı
Funda16 Nasıl 5e giriyor ya bana da bi anlatın hele 🤣 21 haftayı bitirdiği zaman 5 ay bitmiş olacak 22.haftada 6.aya dahil 6 ya başlamış olmuyor mu ben şu an 16+0 yani 4e mi gireceğim haftaya dolu dolu 4 aylık olmuyor muyum yani 4ü bitirmiş olmayacak mıyım haha kafamda deli sorular 😬
Belindaa Funda16 Ya evet doğru olan da bu zaten herkes farklı bişey söylüyor söylenenlerin arasında 1, 2 hafta falan var çok takılmamak lazım 😂😂
Zeyk Funda16 bak hamilelik gününü 30a bol ayın cikar. 4 haftaliga bir ay diyolar ama 2 gün her ay artiriyolar öyle yanlış. Sen dedigimi yap;))
Funda16 Belindaa ya sorma canım 5 e giriyor dediler devreler yandı yoksa ben takılmıyordum bu konuya da 🤣
Funda16 Zeyk evet işte dediğin mantıklı zaten canım böyle sıkıntı yok ama biri giriyosun biri çıkıyosun diyince benim kafa gidiyor 🤣
Denizincani Deletedmom1030 31. Haftaya girecegim hala su ay hesaplamasini yapamiyorm soranlara 7 aylik diyorm 😇