Sahika90 Merhaba hanımlar. 4. Düşüğümü yaptım 1 hafta önce hamileliklerimde her düşüğüm önceye önceye geldi işte 7 haftalıklen 6 haftalıkken 5 haftalıkken 3 haftalıkken gibi doktorumda rahimde bazen yapısal bozukluk olabiliyor örneğin rahim aşağı dogru olabildiğinde de kayıp dusebiliyor bu yuzden temizlendikten sonra histeroskopi yapıcam dedi. Çektirenler varmı nasıl bir işlem ve fiyatlar hakkında bilgi yazabilirseniz sevinirim.
Dlktpl Sahika90 kan pıhtılasma testı de yaptır bence hıstereskopıden once tahımmfılmı cekıldınmı neye gore hıstereskopı dedı ko sıze.ben yapısıklıj yuzunden oldum gecen sene Acıbademde 5500 du
Tuba1234_4 Histeroskopiyi uyusturulmadan yaptiran varmi kac dakikalik bisey bu bilenler yazsin lutfen