Zzynpp Canım 39+2 haftalığım tek değil çift çentik var 36.haftaya kadar coraspin kullandım. Ben de bırakınca gelişimi ilerler mi diye düşünüyordum çok şükür 3400 gr 51 cm şu an. Pazartesi randevuda suyum az çıkmıştı çünkü ben su içmeyi bırakmıştım bu iki gün yine eskisi gibi içmeye başladım bu sabah tekrar çağırmıştı şimdi yine çok şükür eskisi gibi suyu iyi. 40’a kadar sancımı bekleyeceğiz inşallah. Ki senin tek çentik için ferah olsun hiç stres yapma bak ben canlı örneğiyim. Tuzu minimum kullan bol su iç stres yapma hiç merak etme🙏🏻 Çift çentiğim var 39+2 çok şükür ki her şey yolunda🥳