Şekerimi sürekli parmaktan takip etmemi istedi değerlerim normal çıktı. Şeker yüklemesine gerek duymadı. Su fazlalığında şekerden şüpelenilirmiş. Şekeri olmayan birinede şeker yüklemesi bu durumda yapamam dedi. Yediklerime dikkat ediyorum şekerimi kontrol ediyoruz sürekli. 3haftada bir de kontrole çağırıyor takibteyiz