Elo78 değil canım, herkeste olcak diye bişe yok
Bende hamilelik belirtisi bile olmamıştı. Midem bulantım da belki 1-2 defa o da ilk haftalarda değil 8-9 larda oldu. Çok belirtileri okuyup da sıkıntı etme. Bende hep okuyodum sonra dedim ki herkese aynı şey olmuyo. Mesela göğüs ağrısı bende belki 10 gün oldu sonra geçti, 7 aylığım hala ağrı yok. Değişiyo kuzucum😘