Rfb 39+3. Bayadır kanalda, kasılma toplanma herşey var ama gelmeye pek niyeti yok gibi. Kilosu da beklediğimizden biraz iri olabilir demişti en son muayene de doktor. Yarına kadar gelmezse, sabah randevum var bakalım ne diyecek doktor. İlk çocuğum 38+3 de gelmişti. Oğlan gününü dolduruyor bakalım sağlıkla gelsin de. Ama artık yatmak kalkmak oturmak baya zorlamaya başladı. Canı sağolsun ama kilosu da çok daha ilerlemeden gelse de kavuşsak artık paşamla sağlıkla sıhhatle 😄💙
Gamzekck_ Rfb sağlıklı olsunlarda geç olsunlar beklemek bukadar heyecanlı olmamıştı biranönce kavuşmak istiyorum artık. 💜 hepimize hayırlı doğumlar 🤲
Rfb Gamzekck_ amin canım. Öncelikle sağlık elbette. Keyifleri iyi demek ki içerde 😄 her nasip vaktine esir demişler. Demek ki onlarda vakitlerini bekliyor. Hepsini bir avazda kolayca doğuralım, sağlıkla sıhhatle gelsinler büyüsünler ❤️