Son adet tarihine göre 7 haftalık gözüküyo ama olması imkansız 25 Eylül'dü ama 30 eylül de rahim filmi çektirdim 3 4 günde öyle geçti dün doktora gittk kese var yolk salk var ama bebek yoktu Alttanda baktı göremedi bi hafta sonra gel dedi boş gebelikmidir yoksa geç döllenme mi bilemedim böyle bişey yaşayan oldumı