Handeyvs Kızlarrr 37-38 haftalarda doğum yapanlar varmı... Bebekte bi sıkıntı olmadığı taktirde kuveze konulmuyo demi...
R_abia Handeyvs 37+2 de doğum yaptım. 37. Haftadan sonra olan doğumlar zamanında doğum oluyor zaten 😊 40. Haftada doğup küveze giren biliyorum ben. Tamamiyle bebekle alakalı canım
Nurdlmc 36+5 oldum dün kontrolde artık doğsa bile yoğunbakım küvez sorunumuz olmaz dedi doktorum. O haftalarda hiç olmaz sanırım. Handeyvs