Bebibebi aynı sorundan dolayı bende bir gün hastanede yattım canım benim de lekelenmem olmadı ama rahimde çok az kanama göründü. O kadar az görünüyor ki ben kendimde sağlıkçıyım bu arada yani bazı doktor buna dikkat etmeyebilir ya da iç kanama olmasa bile dıştaki iç kanama yapmasın diye önlem almıştır. Bence korkulacak hiç bir şey yok ama yine de başka bir doktora git istersen ☺️