tubauyma ben cinsiyeti ogrenmeden once erkek goruyordum. Oglum mu olacak acaba diyordum kiz cikti :) 31 haftayi gectim hala ruyamda erkek bebek goruyorum emziriyorum falan, ama hala kizim olucak :)) bu arada erkek cocuk icimde kalsa falan anlicam ama ben hep kizim olsun istemisimdir :)