Deletedmom0026 ben ilk doğumumu tam 29+0da yaptım ciğer geliştirici vurulmuştu 56 gün küvezde kaldı ciğer gelişimi, vücut ısısı ayarı ve emme refleksi için bekledik hepsini 56.günde anca tamamladı ama çok şükür küvezdeyken beyinsel falan Bi sıkıntımız olmadı hiç enfeksiyon olmadı kalbinde sorun olmadı sadece gelişimini tamamlanmasını bekledik siz de kendinizi üzmeyin kötü Bi hafta değil tabi umarım sonuna kadar gider ama doğarsa da çok sorun olmaz