Liyahasan burda aynı durumu yaşamış birinin size bi faydası olmaz herkesin bünyesi hormonları farklıdır biri yaşamıştır aynı şeyi ama sizde negatif çıkmaya devam eder buda moral olmaz size.gidersiniz test yaptırırsınız pozitif çıkarsa sevinirsiniz hayırlı olsunu alırsınız negatif çıkarsada bi doktorla görüşürsünüz..gerçekleri söleyince bi insan Hadsiz olmuyor bunu bi idrak edin önce.size saygısızca veyahut küfür içerikli bi yazı yazmadım sorduğunuz soruya gayet mantıklı bi cevap verdim elbetteki ümit ediyorsunuz bekliyorsunuz ama önce bi siz yapmanız gerekenleri yapın ondan sonrasına bakın