Seda95 Merhaba kızlar bende nihayet yazıyorum ama isterdim ki buraya güle oynaya bir normal doğum normal olmasa bile evladımla mutlu huzurlu bir post olsun isterdim ama sağlık olsun.Belki bazı postlarda görmüşsünüzdür gebelik şekerim çıkmıştı 28 haftamda yatırmışlardı beni şeker ve tansiyon çıkmıştı o gün oysa ben de daha önce yoktu ve şeker yüklemesini yaptırmayacaktım ailemde var diye doktorum istedi devlette yaptırdım özeldeki doktoruma gösterdim birşey yok dedi o gün hareketleri az diye devlete inince bana şeker yüklemesinin sonucuna bakarak şekerin var dedi ve tansiyonum birkereye mahsus 14.9 çıktı ve 3 gün yattım bir anda servis dogumhane falan derken herkes başımda bekliyor sorular çok korkmuş ve bebeğimin sadece ilk posta çamaşırlarını yıkamış kuruması için bekliyordum bana her an şeker artarsa seZeryan falan dediler çok korkmuştum yanımda kimseyi refakatçi bırakmıyorlardı o kadar psikolojim bozulmuştu ki sonra çıktım çok şükür takiple insülin başlangıcı oldu ve özeldeki doktorum 38 de doğurturuz seni dedi bebeğim 1 hafta öndeydi zaten sonra haftasıyla uyumunu sağladı 37 haftada çatı muayenesi yaptı biraz acıdı ama eki iyiydi çatın çok güzel çok rahat doğurursun 1 parmak açık dedi bende kendimi seZeryana odaklamıştım doğurturuz diyince ama içimde çok yoğun salı günü doğuracağım hissi vardı öyle de oldu bana suni sancı ile doğum dedi ve ben biraz suniden korkuyordum olurda çocuğun değerleri düşerse sezeryan dedi ve 38+2 olduk yani dün 5 kasım sabah 8 buçukta yatışım oldu açıklık 1 buçuk dedi rahmin iyi dedi ve çıktık yukarı genelde ilk ntslerim kötü hareketsiz çıkıyordu ve yine öyle oldu dogumhanede kalp atışları hızlıydı serum verdiler ardından suni ve ebe aşırı canımı yakıyordu çatıda oda 2 3 cm dedi suni başlayınca çok hafif hissetim ama nts 100 gördü ve bebeğimin kalp atışı yavaşladı direk haber verdik hepsi geldi doktorum geldi suni kesildi tekrar olursa sezeryan dedi ve suniyi tekrar takmadılar kendi sancılarım çıkmaya başladı ama açılmam sabah 9 akşam 4 e kadar 3 cm di ilerlemedi ve artık bacaklarımın dermanı kalmamıştı doktorum 4 e kadar aynı olursa seZeryana alıcam dedi ben normal istedim ama sağlıklısı neyse o olsun diye dua ettim hep pilates topu skuat yürüyüş fayda etmedi ve sezeryana alındım spinal istedim ve aşırı deli gibi titriyordum iğne çok acıtmadı bir tık sadece ama korkulacak kadar değil ben hep herkes yapıyor dayan ve çocuğumu göreyim diye teselli ettim kendimi ve yatar yatmaz herşey başladı tek kötü anı mide bulantısıydı ağlayacak kusacaktım resmen iğne vurdular hemen sonrasında birşeyim yoktu titreme dışında ve inanın anestezisinden hemşiresine herkes onlardan Güler yüzlüydü ki asla sinirimi bozan birşey olmadı kaynanam dışında sonra bi baktım bebeğim diyorum bu benim mi o kadar hızlıydı ki herşey ve ben kanlı korkarım derken bana gösterdiler öptüm ben öpünce o kadar magsumdu ki sonra götürdüler burnu bana benzesin diyordum ve çıktığımda tüm hastane herkes aynı sen diyordu ben odada deli gibi titrerken onu beklerken bana ağırlarım zaten dayanamıyorum ve kalp atışları hızlı diye yoğun bakıma aldılar yavrumu hala göremedim benim dikiş yerlerim acıyor sadece zorlanıyorum biraz ve onu o kadar merak ediyorum ki eşim gidip gidip bakıyor ama aklım onda hep sütümü sağıyoruz ve gelmiyor orada aç aç napypr nasıl oldu diye dikişlerime sütüme o kadar moralim bozuluyor ki ama şunu söyleyeyim normal sezeryan farketmez He normal daha iyi diyor herkes ama en önemlisi bebeğim ve kendim için hayırlı olanı herşeyden önce duam bu şekildeydi şimdi oğlum ve benim için dularınızı bekliyorum.Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı ve evlat sahibi olmak isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşAllah 💕🙏🏻😘 Yarın buradan evladımla sağlıkla çıkmak istiyorum tek isteğim bu ve sütümün gelmesi
nazel123 Moralini yüksek tut canım Allahim anneli babalı büyütsün inşallah.. En kısa zamanda yavruna kavuşursun ❤