Ben de 13+3 iç kanamam var dışarı vurmuyor bana da yatış verdi bide fitil ama hep yatılmıyor işte evde birsürü iş yemek bulaşık insan ister istemez yoruluyor benim de ilk defa 13. Haftada oldu bende çok korkuyorum allah hepimize yarsın etsin sağlıkla alalım kucagımıza