Caglaaa1305 Ben Doğum yapalı 9 ay oldu , bahsettiğim olay 1 yıl önceydi ve o dönemde kimse Bölgeye git demiyordu . Ki kanaması olan bir hastasını muayene bile etmedi, onu dinleseydim şu an ne olurdu bilmiyorumz ben bölgey gittikten sonra tekrar ona kontrole gittim . Hastanenin verdiği ilacı bıraktırmak istedi . Eşimi ve beni evhamlı olmakla suçladı . Kanamanın neresi evham ? Sonra İmran Hanıma gittiğimde bölge hastanesinin tetkiklerinin doğru olduğu ortaya çıktı. Ben kendi yaşanmışlığımdan yola çıktım , ayrıca bir hastane acil durumlarda başka hastaneye yolluyorsa özele gitmenin ne anlamı var ki ? Benim için memnuniyet değil de bebeğimin hayatı söz konusuydu . O nedenle asla tavsiye etmem . Allah herkesin evladını bağışlasın. Sizin ve postu açan arkadaşın da hayırlı , sağlıklı doğumları olsun .