Fatmacbc1997 Fdle olmaz olurmu kuzum hel agrimlarimdan yatamiyorum oturamiyorum nefes darlığı başladı
Zeynepdefne23 Fdle hissediyorum en cok aksam saatlerinde falan, eger yorgunsan cok calisiyrsan ev icinde o yuzden hissetmiyr olabilirmissin canim