Aslitokbas1 geçmiş olsun, canım. Üzüldüm. Benim de başlma geldi. İki kere bende de kese görüldü, bebek görülmedi, kürtajla aldılar. Sonra genetik tahlil verdim, kan pıhtılaşması çıktı. Şu an 3. hamileliğim. Muhtemelen senin de kan pıhtılaşman var. Önce genetik tahlil ver, kan pıhtılaşman çıkarsa kan sulandırıcı hap yazacaklar sana. Üzülme. Her kadının başına gelecek bir durum. ☹️ Yani tedavisi olmayan bir şey değiı bu. Allah başka dert vermesin. Ben de eskiden çok üzülüyordum, ama sonra bir şey farkettim. En azından hamile kala biliyorum dedim. Hiç anne olamayan, hiç hamile kalamayan kadlnlar var. O yüzden olumlu bak. ☹️ Allah şifa versin, canım